Primera trobada de la comunitat d'Snap! el pròxim divendres 17 de setembre

Hola!
El proper divendres 17 de setembre ens trobarem a les 17h a Cornellà de Llobregat.
Tindrem la xerrada "Què fa únic Snap! ?" d'en Bernat Romagosa, ens presentarem i posarem fil a l'agulla per a l'organització de la nostra comunitat i de les trobades que farem aquest curs.

Teniu la notícia completa al web del Citilab: Impulsem la primera trobada d’Snap! a Cornellà de Llobregat, una iniciativa per aprendre i gaudir amb la programació per blocs

Si no podeu assistir presencialment obrirem algun canal de VC (ho penjarem en aquest fil el mateix divendres) però mirarem de prioritzar la trobada presencial.

Què necessitem?

  • Que us subscriviu a aquesta categoria del fòrum ("Catalan community") per estar en contacte entre nosaltres. [En el fòrum, quan cliqueu a la categoria, teniu la icona d'una campana per fer les accions de subscripció]
  • Que respongueu aquest missatge del fòrum confirmant la vostra participació. Us demanaríem una molt breu presentació: el vostre nom, d'on sou, àmbit de treball amb Snap! (mestres, makers...) i que ens indiqueu si podreu venir de forma presencial.

[Nota: Evidentment, per fer això necessiteu tenir usuari al fòrum d'Snap! Si no havíeu entrat abans, sapigueu que és el mateix usuari que utilitzem de forma general a Snap! (amb l'editor i en l'espai de projectes).]

Us esperem divendres al Citilab!!

Jose, Víctor, Nina (Citilab), Bernat (SAP), Toni (Robolot), Jordi, Josep i Joan (Cesire)

Hola,
confirmo la meva participació-inscripció-subscripció a la trobada, em dic Arnau Sánchez.
Treballo a l'institut Caterina Abert, abans conegut com insitut Juan Manuel Zafra, de Barcelona. Enguany només faig de professor matemàtiques i hores de coordinació tic-tac-toe (el toe és un abreviació de "esto es" para Arnau).
En quan a Snap!, només l'any passat és quan hi vaig entrar amb força, tant per fer classes als alumnes com per a formació al professorat. A més, al juliol em vaig inscriure al SnapConf del juliol i vaig flipar amb la capacitat de la gent amb aquest entorn.
La meva idea és venir presencialment.

Salut!
Arnau

Bona tarda, tot i que ja vaig contestar per email, crec que serà més interessant que la gent ho posi per aquí.
Sóc professor de matemàtiques a l'institut Vidreres, de Girona. Normalment compagino les matemàtiques amb programació, fins no feia massa ho feia amb Scratch, fins que, per un motiu o un altre, vaig entrar de ple a Snap!. En el minut 0 ja faig anar fent gols del tipus Snap!=1 Scratch 0, i he de dir que guanyem per golejada.
Ah, també faig de formador en el curs Programem matemàtiques amb Snap (falca publicitària), junt amb l'Arnau.

Ja sabeu que m'encanta la presencialitat, però els km i la feina m'obliga a seguir-vos virtualment.

Salut!

Hola,

soc el David, profe de programació a la UOC.

Em sembla molt interessant aquesta iniciativa, i m'agradaria participar de manera virtual.

Salutacions!

Hola, aquí la Rita. Ara sóc a Barcelona citi.

Fa uns anys, vaig crear materials en català per aprendre Snap! Snap! – GamifiCAT
Al 2019, amb en Chris i en @bromagosa vam crear la segona SnapArcade Build Your Own Snap!Arcade

Vindré presencial. Mercès per l'organització.

Hola!

Jo també confirmo que vindré, tot i que aquesta vegada no sé si podré arribar gaire abans de les 18h, ni marxar gaire més tard de les 19h :slight_smile:

(Rita, que bé que vinguis!)

Hola! Mai no vaig conèixer tanta gent a Snap! parlar català. Llàstima que no sé català ...
P.S. He utilitzat Google Translate.

No hauries d’estar aquí ...

Bona tarda,
sóc la Lídia Díaz, mestra d'Educació Primària de l'escola Puig de les Cadiretes de Llagostera.
Aquest any m'he iniciat en Snap!, fins ara havia utilitzat Scrath...
M'agradaria molt participar en aquesta primera trobada. Intentaré que sigui de forma presencial però abans haig de parlar amb l'escola. Sinó em conectaria de forma virtual.
Moltes gràcies.

No crec que existeixin categories de "comunitats locals" perquè les persones que no parlen aquest idioma no puguin participar.

Hola!
Sóc el Josep. Jo també assistiré de forma presencial.

Bernat... se t'ha girat feina darrerament? :slight_smile:

Bona tarda,

Soc en Jose del Citilab i estem encantades de rebre la primera torbada d'aquesta comunitat.

Us deixo l'adreça per qui es vulgui connectar de manera virtual:

Connexió virtual a la 1a trobada de la coumunitat d'Snap!

Ens veiem el divendres!

Hola a tohom!

Sóc l'Eduard Muntaner de la UdG. Em connectaré virtualment :slight_smile:

Salut!

Hola,

Sóc en Xavier Pi, utilitzo Snap*!* en docència en postgraus d'enginyeria. Confirmo assistència presencial.

Salut !

Bon dia. Sóc en Rafa Fernández, de l'Institut Peralada, a Figueres. Professor de tecnologia i coordinador digital.

Suposo que el que serà més habitual, en el meu cas, és fer assistència virtual degut a la distància i obligacions familiars, però no descarto baixar a bcn per alguna de les trobades.

M'hi connectaré tant a aviat com pugui, divendres vinent.
Una cordial salutació.

Bones a Tothom Des de Robolot, molt il·lusionats amb aquest nou foro. La primera sessió em coindideix amb una altre esdeveniment. Potser em connectaré virtualment, però en properes edicions intentaré que sigui presencial...
Fins demà!

Hola
Em dic Javier Sánchez. Sóc professor de tecnologia de l' l'institut Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet.
Em connectaré virtualment.
Gràcies

Hola! Carolina Crespo. Tecnologia a l'Hospitalet de Llobregat.
Malauradament hauré de participar a aquesta trobada de manera virtual.

Hola!
Soc Enric Mor, de la UOC
Molt content que es faci aquesta trobada :slight_smile:
Assistiré presencialment.
Gràcies!

Bona tarda a tothom.
Soc el Toni Hortal, professor de Tecnologies i coordinador digital a l'Institut de Terrassa.
Conec Snap! de fa temps, però encara no l'he utilitzat amb els meus alumnes. Per això vull participar en aquesta comunitat.
Assistiré a la trobada de forma virtual.
Salutacions.