SupeGeganta falles

Holis!

Al 2016 vaig convertir el projecte SuperGeganta amb Snapin8r2 (mercès per aquest enginy tant ben parit), però no l'he publicat fins ara perquè volia millorar el disseny i la programació. Avui, em sento força cofoia de com ha quedat però passen coses que no entenc. Aviam si m'ilumineu...

Joc SuperGeganta

A pantalla petita des de la web de Snap!

Des de dins de l'editor o a pantalla completa la Geganta passa de pantalla exquisidament, però quan es juga a pantalla minimitzada des de la web de Snap! es queda clavada a posició x 240 i suma la y però no executa el missatge "pantalla següent". I, per tant, es queda pillada a 240 i va pujant y infinitament...

La velocitat i la brillantor

Si hi jugues des de l'editor va ràpid però des de la web de Snap! es ralentitzen els personatges però no el temps, inutilitzant així el nivell difícil (3), on només tens dos minuts per passar-te totes les pantalles. Jo vaig amb Debian i Firefox, i a l'editor va prou ràpid la Geganta, però la gent que hi ha jugat amb Ruindous i Firefox o Ruindous i el navegador de can Guguel, anava tant lent que es convertia en un pal de joc.

Total, que he doblat la velocitat i ara no és tant pal però té un altre flow i hauria de redissenyar els fons. Per la propera, potser millor estampar els graons...

A més, també als ordis amb Ruindous i firefox/chrome, la brillantor donada als objectes dels botons d'intro i nivells no es mostrava.

Bug a l'escenari?

He detectat una cosa que no hauria de ser... Quan importes un nou vestit per l'escenari habitualment apareix l'últim. Però importo el vestit i no es mostra amb la resta. La sorpresa esdevé quan, des dels vestits de l'escenari clico la pestanya de la programació un moment i torno a la pestanya dels vestits de l'escenari. I allà està el vestit que havia importat. És a dir, que sí que importa però no ho mostra a la primera, diguem. No sé si m'explico...

En fi, el dono per acabat i espero que us agradi.

Saluts i bits lliures!

This is a real issue that i have experienced many times. Try creating a new background after that that you wont use

(Aquest és un problema real que he viscut moltes vegades. Intenta crear un fons nou després d'això que no utilitzaràs)